Sıcak Sıcak Sıcak...



Mevsimlerin birbirine girdiği şu güzel dünyamda ,sıcaktan bunalmış bir şekilde dolaşırken şikayet ettiğim;rüzgarlı, fırtınalı ,karlı hatta dolu yağan günleri geri almak istiyorum...Zira beyinciğim pişmek üzere.Uyuyamıyorum,uyusam kabuslarda buluyorum kendimi...Belli dönem sıkıntıları oluyor insanın diyeceksiniz,ondandır...Ama, hayır! Ondan değil ,sıcaktan ...

Oda biraz var tabi, insan herşeyi yoluna koysa bile,kafasından her an bir kurgu geçiyor;şu şöyle olsa, böyle daha iyi olur,şunu yapsam,bunu yapsam,bunu alsam...Ama yine havada kalıyor,ne aklınızı durdurabiliyorsunuz,nede sıkıntılarınızı.Öyle gidiyor, bir yerde karşılık da bulamıyorsunuz gibi oluyor. Yine yalnız;yalnız evdesiniz,uyku hali,sınav stresleri;evde anne,baba ayrı telden çalması...Dert üstüne dert...Bir de yaşlı biri varsa evde,durumunuz kritik.Mesela, siz bir şeye aldırmıyorsunuz;çalan bir telefona yada başka bir şeye ama o, direk panik halinde, 'telefon çalıyor,çalıyor' diyor.Bağırıyor, yanınıza gelemiyorsa,sağa sola vuruyor korkunç bir durum yani...

Birde yaşınız daha tam kemale ermemiş ama evdesiniz diye, durmadan vır vır çekiyorsunuz sağdan soldan.Laf sokmalar 'ah senin yerinde olsaydım' demeler...Onlar,bunlar hiç bitmiyor;sizin içiniz hiç istemese de burkuluyor,bazen boş yere mi çabalıyorum acaba diyorsunuz? Sonuçta büyükler sizden fazla yaşamış,belki önünüzü daha iyi görüyor ama yüreğiniz de el vermiyor.Neyse,sanırım bunlar hep sıcaktan oluyor ayyy...Kötü düşünceler ummadığım anda beni neden, sobeler...

Birde sıcak da yapış yapış olmuş halde sarmaş dolaş , gezen çiftleri anlamıyorum...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok doğru ya bende sinir olmaya başladım.Bu nemli yazlar çekilmiyor
bırtutamkekik dedi ki…
merhabalaar:)
antalya,yı görün bir de..:)
resmenn sauna evler:)
ne cici bir sayfa bu böylee..
emeğinize sağlıkk.
takipçinizim.
bende beklerim sayfama.
sevgilerimle..
:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tezhip

Kroyçer Sonat Hayatın ve Ahlâkın Terennüm Edilemeyen Senfonisi

Tezhip dersleri 2-3.