Annemin klasik sözleri




Evi toplamak marifet değildir, düzenli tutmak marifettir,                      Koca dayağı yiyince görürsün gününü,Tabağını sıyır yoksa yoksa kocan kel olur,


Arslan oğlum , güzel oğlum, anasının kuzusu... (kızınca, babası kılıklı :)


Artık büyüdün sen, daha çocuksun sen...


Akşam yatmak bilmezsiniz , sabah kalkmak...


Kızım dersten sonra yanıma gel , nereye adalet teyzenlere , Nerede! Şu köşeyi dönüyorsun büyük ağacın yanında hep kapısında kırmızı araba duruyor hani elmas teyzenin alt katı hani şu oğlu şişman bi kızı sevmiş sonra bırakmış kız bırakmamışşş....!!



Karnın açmı?.. Aç , Mutfakta yemek var..!

Kızım handenin çocuğu olmuş duydun mu,  ben sana demiştim ya anne !

Bırak artık şu telefonu ,bütün gün ne anlıyorsunuz konuşmaktan..

Yine odasına kapandı melankolik olacak,sana odana git demedimmi


Teyzelerine hoşgeldin de, çay koy bakiimm!!
Ben bir yere kadar gidiyorum , kardeşine yemek ver mutfağı topla vs vs...
Babana sordun mu?
Anne olunda görün gününüzü...!
Yaptığın bana öğrendiğin sana,,


Kız kısmı dediğin evde oturur..
Ben senin yaşındayken üç çocukla koca evi çekip çeviriyordum..
Bak bu çocuk iyi iyi gözüme girdi, ( az moralin boozuk) ne yaptı yine o çocuk , kızım ben sana demedim mi o çocuktan hayır gelmez...


Bunlar karı olacak ev geçindircek de ben de görcem..!


Düğüm atma, üstünde bir şey dikme, Cuma vakti uyuma, evde kalırsınn!


Biz çocukken babamın yanına varamazdık,


Annem bizimle konuşmazdı, gözlerini bir cırdımı...!


Okumazsan kocaya..


O bilgisayara baka baka sırtın eğerildi sırtın...


Sofrada kendi kendine toplanır..


Anne bugün yemeği sen yap çok güzel oluyor, ??


Çocukmu kandırıyorsun sen , yarın bir gün ( hangi günse artık) elin oğluna hizmet etmeden önce bana et de  bir şeyler öğren..!


Çekyatların arkalarını sil , gelen misafirler oraya örgülerini düşürüp masusda tozlumu değilmi diye bakarlarmış ...( manyak mı bunlar annee..!)

Sus anneyle öyle konuşulmaz..


Benim annemin bu kadar az tatile gitti de yırttık.. :D












Yorumlar

SEVALCE LEZZETLER dedi ki…
Merhabalar,
Bloger dünyasına hoş gelmişsiniz:)
Her anne hiç olmazsa içinden birkaçını da olsa yapıyor.Belki de yapıyoruz değil mi?:)))
Sevgiler...
Esra dedi ki…
:D Hoşbulduk, teşekkürler tabiki her annenin hassasiyetleri var
Esra dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Arslan oğlum , güzel oğlum, anasının kuzusu... (kızınca, babası kılıklı :)

:) okurken çok güldüm. teşekkür ederim yaziniz için her annenin bir lafi vardir.
Volkan Ağbulak dedi ki…
Evet bunları çok duyordum annemden ama biraz değişik versiyonlarını tabiki :)
Adsız dedi ki…
Güzelmiş. :))
Unknown dedi ki…
"Artık büyüdün sen, daha çocuksun sen..."
Bu söz bana da çok sık söylenir.Ama biraz değiştiriyorlar tabi.:)
Burak dedi ki…
Klasikleşmiş sözler :D
Sanalice dedi ki…
Küçükken Anacığım Az Demezdi Bunları hahaha :))
Esra dedi ki…
:D Birde şu var eve gidersiniz Halam hala yapıyor bunu kapıyı açar kuzenim mustafa kapıdadır, 'Oğlum mustafa sen mi geldin der'.....
vBTube dedi ki…
Ah anneler herkesin başınta bir melek

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tezhip dersleri 2-3.

Gerçek İş Hayatının Gerçekçi Yanı