Bazen ona birşeyler karalarsınız.. O görmesede!
Sen şimdi uyursun... Ben kardeşimin şehre inmemiş masallarını dinlerim ,gözlerimde dünyayı küçültürüm , uçan gemileri beklerim, içinden sen çıkıcaksın diye.. Bu hayali gizlerim ,bir şarkı dinlerim hüzünlenirim , umutlanırım , heyecanlanırım ... Bademim özlerim , özlerim ....
11 Mart 2011, 05:24

Yorumlar